Ahad, 10 Mei 2009

Buat Ma ku Yang Tercinta


video



Lagu Ini Aku Tujukan Khas Buat Bondaku Raminah bt Teh Hamid
Ma...terima kasih kerana melahirkan aku...
Pengorbanan mu tiada nilainya.....



Selasa, 5 Mei 2009

Sesekali Kebosanan


Emmm....lama tak dah tak tengok blog ni....boring..boring...boring...diam tak diam dah masuk 9 tahun aku kat sini...dari muda dah masuk pertengahan usia...(tua blom lagi la...:p), dari kurus dan makin berisi...entah la...kerja pagi petang, siang, malam tetap DG41. Apa nak buat....


Kadang-kadang pikir rasa nak tukar keje tempat lain plak...mana eh? Rasa-rasa nak try pg Sabah or Sarawak pun ada...tp bila tanya pendapat kawan2 semua kata dulu muda2 masa awal posting nape tak nak pg...Tp bagi aku apa salahnye kalau nak pergi merantau sekarang ni pun...apa beza nye..?


Tp bila pikir-pikir balik emak dah tua jauh2 nanti sakit pening susah plak nak balik... tp zaman moden ni kalau setakat sabah s'wak tu 2 jam dah boleh sampai....Apa2 pun kena pikir panjang jugak nih...macam mana pun by 2010 aku mesti buat sesuatu.........