Selasa, 21 Julai 2009

Nak Pergi ke X nak nie....

Tup2 tinggal 2 hari lagi aku kena bertolak ke tempat kursus...Aduh...x tahu nak gambarkan perasaan nie.. kekadang rasa seronok, kekadang rasa sedih, kekadang rasa malas, kekadang rasa berat hati......Macam mana nie???? Bila ingat nak tinggalkan sekolah dan segala kerja2 yang kadang2 membosankan bertapa seronoknye hati...dapat jumpa member2 lama...kot2 dapat jumpa jodoh kat sana mana tahu kan???hehehe....tup2 jumpa ex bf..plak sedih plak nanti..hahahha buat pe nak kenangkan perkara lepas betul tak??

Tapi yang buat aku rasa malas dan berat nak pergi adalah kerana terpaksa driving sorang2 jauh plak tuuu....adoi!!! kepenatannye dapat ku rasa walaupun blum lagi pergi...pas tu nak tumpang duk umah member kat sana plak..mesti tak selesa maklumlah duk umah org la katakan kalau umah sendiri tu lain cerita...

Yang lagi tak syok...tak lama lagi bulan Ramadhan...argghhh..puasa kat tempat orang..sedih nye...tak dapat buka dengan family...seumur hidupku belum pernah lagi berpuasa berjauhan dari family....tp yg best kat negeri tempat aku kursus nie makanan sedap2.......

Lagi penat bila aku pikir nak balik bila cuti 2/3 hari.....kena naik bas...perjalanan 6/7jam....letihnye....kalau tak balik boring plak....tp tak tahu la kalau dah sampai sana nanti weekend jer penuh dengan agenda kot....hehehe

Emmm..tp apa2 pun aku kena kuat semangat.....yang penting nawaitu nak pergi sana tu nak tambah ilmu....walaupun belum pasti ilmu tu boleh apply ataupun tak kat student aku.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan