Rabu, 6 Julai 2011

SEKIAN LAMA MENYEPI....



Dah lama rasanya tak login blog aku ni...sampai dah lupa password...nasib baik 2/3 kali try td betul plak...:)... busy sgt ker...x jugak...tp mungkin tak hebat menulis mcm bloger2 lain..tu yg menyepi...




Apa aku nak cerita kisah yg berlaku hari yer....



Hari ni kena observed ngan pegawai PPD...huh!!! hancur lubur dibuatnyer...hahah...tapi aku buat relax jer...ambil yg posif..yer tak nobody perfect.....




Sebenarnya masuk kali ini dah 2 kali aku kena observed 1st time dgn nazir..fuhh!!! tu lg giler...tp time tu ok jer aku ngajar..hahaha.."perasan may"!!! . Aku pun x tahu ler apa yg aku ni "bernasib baik" sgt selalu terkena time aku depa2 ni mai sekolah...kawan2 ku yg lain terselamat plak tu...tapi tak pe lah kan utk kebaikan aku jugak....




TAPI...ni nak citer hal x puas hati kt pegawai tu....sebelum2 ni x penah lak plak observer2 yg dtg bagi komen siap sebut nama terang2 ngan dalam meeting cam tu...malahan nazir pun akan jumpa kita face 2 face cakap apa kelemahan yg perlu diperbaiki....xde la plak dia buat pengumuan dlm meeting gitu... bukan ker dah kira x menjaga air muka rakan sejawat ke namanye tu... tu langgar etika yg mana yer tuan????.....entah ler pendek kata ramai gak yg x puas hati ngan pegawai tu td....





OK la tu aje aku nk luahkan hari ni setelah lama menyepi.....harap2 lepas ni ada lg entry yg best ek...;-)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan